קידום אתר מקוצועי

כבר עברנו את סף המילניום השני והפרסום בגוגל מתקדם בצעדי ענק, כמעט כל בעל עסק יודע ש- מומחה קידום אתרים הינו הכרח. מעטים העסקים כעת בלי אתר אינטרנט. בונה אתרים ומקדם אתרים אלה תעסוקות חדשות שצמחו בשביל להשלים צורך גדל וגובר ב יעול הנוכחות האינטרנטית והקידום אונליין. גוגל זה מקום גדול מאוד ומכיוון שהוא וירטואלי יתכן ששטחו אף גדול יותר מ השטח הפיזי שהגולשים תופסים. וכך קרה שגוגל הינו מנוע החיפוש באינטרנט העיקרי שבו החברה משתמשת לצרכי הגלישה היומיומיים שלה.

קידום אתרים

כשלושה מיליארד חיפושים מוכנסים ב אינטרנט על בסיס יומיומי. זה כפול שלוש מאות כל מי שחי בארץ שזה ענק, פשוט כביר. יום ולילה אנשים מחפשים דברים ברחבי תבל. יכול להיות ש ממש ברגע זה ישראלי השוהה בקטמנדו והחושב לבקר ב ישראל בעוד חודש רוצה למצוא מראש רואה חשבון באזור הדרום; לך תדע, דווקא יתכן. בזכות התנועה התמידית של מציאות האינטרנט, מי שמחפש ימצא את אשר הוא מחפש בתנאי אחד: נוכחות. זה שמעוניין להימצא, צריך להיות בנמצא. גוגל הינו המנוע בהיי הידיעה באינטרנט כעת. רובינו השלכנו לפח את הרשומות המייגעות של דפי הזהב ואנו מחפשים במחשב במקום בין הניירות; גוגל הוא המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך עסק לפרסם.

איך מגיעים להוביל בגוגל

בכיכר מלאת אנשים זה לא יהיה מספיק רק לבוא קדימה ולצעוק במלוא הריאות "אני כאן!" – צווחה כזאת תיבלע בקהל. במארקט של מאות מיליונים, קול חלש צועק יבלע ב המולה ורעש ואפילו אם יקרא חזק יותר, עדיין לא ימשוך מספיק תשומת לב. בטוח ש כבר הבנתם את כוונת ההשוואה. מזה אפשר להבין שבמקום להוציא את הנשמה בעבודה קשה עדיף שנעבוד חכם. פרסום לעסקים בגוגל זה כישרון נרכש. אופטימיזציה ל אתרים היא דבר שאנשים לומדים לעשות מתוך נסיון ולימודים ואז עוד קצת ניסוי וטעיה לאורך שנים. אתם מכירים את המושג "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם מקדם אתרים בגוגל.מומלץ לקחת בחשבון את כל אלו כש אתם מנסים להוביל בגוגל.

קידום לוקאלי

דבר נוסף שיש לציין הוא רלוונטיות.להיות ראשון זה אחלה אבל להיות נכון ומתאים זה הגורם הקובע. מה זה קשור לקידום אתרים בגוגל? ניקח לדוגמא חברת רואי חשבון שרוצה לפרסם ולקדם את עסקיה בגוגל; החברה ממוקמת בעיר "א". ונגיד גם ש"א" נמצאת הרחק צפונה. לחברה זו לא באמת משתלם למשוך תשומת לב של הרבה אנשים שגרים בעיר "ת" אשרנמצאת בדרום, קילומטרים רבים מנקודה "א". למה זה? מכיוון ש חוץ מהסיפוק שבנתון שחברת עורכי דין הנ"ל תופסת מקום ראשון בעיר "ת", אין זה מאוד רלוונטי, הרי שלא סביר שאנשים רבים יסעו רחוק כל כך בשביל משהו שהם יכולים למצוא באזור המגורים שלהם. בדיוק לשם כך קיים פרסום גוגל לוקאלי. מקדם אתרים מקצועי מבין ויודע למה וכיצד לבצע שיווק וקידום אתרי עורכי דין לפי שיוך גיאוגרפי ולא קידום רגיל. עוזר להבין את התמונה כשחושבים על האינטרנט במושגי עיר. האמת, דימוי זה כבר קיים. טראפיק בגוגל או כמו שאומרים בעברית – תנועת הגולשים באינטרנט – הינה כמותנועה בכביש ראשי. אנשים אלה עומדים ברמזורים, מעברי חצייה ו בצמתים, נושאים את עיניהם אל האורות הבוהקים של לוח המודעות הדיגיטלי ו… עוד פעם, קלטתם לאן הדימוי הזה הולך.

קידום אתרים לעורכי דין לוקאלי

וכעת הגענו לנושא של ויזואליזציה של הקידום באינטרנט. תמונה אחת שווה אלף מילים כמו שכולנו שמענו ונוכחנו לא פעם. וזה מתקשר ל קידום אתרים לרואי חשבון בגוגל מפות. אופציה זו נהייתה מאוד מקובלת בזמן אחרון וזאת לא בלי סיבה טובה. היא מאפשרת לאנשים לאתר את העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהבית זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמוה בשביל אלה שמחפשים בית עסק באזור המצאותם ואינם בקיעים ב שמות הרחובות כמו נהג טאקסי מן השורה. לראות את המקום המדויק של העסק מהבהב תחת העיניים שלך על מפת הגוגל מזמן תחושה של מיידיות, זה כאילו שהבן אדם ממש ליד זה: הנה זה הרחוב איפה ש סבתה מירים גרה והנה הצומת של הפלאפל של ברוך. זה התחושה הזאת של קירבה ומוכרות שמובילה ל שייכות מידית ומשדרגת את הסיכויים למציאת לקוחות רלוונטים.