יום גיבוש

ימי פינוק לצוות עובדים

ספא לקבוצות זהו שעות של יום גיבוש לעובדים בהן העובדים מתחברים ונפתחים. ניתן להכיל בו מגוון פעילויות וניתן לקיימו מתי שרוצים. ישנה אפשרות להזמין ימי גיבוש למעסיקים, ימי צוות עובדים פרטיים או איוונט חברה ענק. כמו כן אפשר להנות מ יום סגור לגברים כמו מסיבת רווקים. ביום הגיבוש ניתן לחבר בין חוויות שונות, היעד הבסיסי בהם הוא התיידדות, מילוי רזרוות, נושאים מסקרנים, מגבשים ומילוי כוחות של אנשי הצוות שיתרום ל הצלחה מתמשכת במקום העבודה.

יום פעילות אתגרית בספא

החיבור הנפלא של פעילות אתגרית בספא מאפשר לשלב עיסויים חלומיים עם מטפלים מקצועיים ביותר. הטיפולים הם ברכה לשכל ולשרירים שאחריהם יוצאים רגועים ורעננים. ניתן לכלול טיפולי ספא ארוכים או קצרים.

טיפולי ספא מפנקים ברמה מעולה

ספא לחברות עם סוגים שונים של עיסויים לדוגמה מסאז' עדין, מסאז' שוודי, מסאג' אינטנסיבי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי רפואי, הוליסטי, טיפול פנים, רפלקסולוגיה וידיים ורגליים. לשלמות החוויה והרגשת הרוגע יש לרשותכם מקומות לטבול בהם, בריכה מחוממת, ג'קוזי, בריכת מלחים ומינרלים. יש אופציה לחמאם טורקי,ארוניות אישיות, חלוקים מפנקים, מגבת, סבון ותכשירי רחצה.

ימי תענוג, חיבור ומרגוע לצוות עובדים

ערב פעילות משלב בילוי עם לימוד ועבודת צוות. ערבי פעילות מזכירים לאנשים שמעריכים אותם, מאפשרים להם להכיר, להתחבר ולחזור לעבודה עם כוחות טריים.

סדנאות גיבוש, פעילויות והרצאות

אפשר לשלב הפעלות מיוחדות ומגבשות, קיימות הפעלות גיבוש לעובדי חברה בשפע סגנונות. בספא מוצעות פעילויות בכל תחום, הפעלות לקבוצות עובדים או פעילויות ל מנכ"לים. יש אפשרות לשלב סדנא מעשית כגון תאטרון ואילתור, סדנה של גיבוש, סדנא של מחול, סדנה של בידור, הפעלת חיבור דרך משחק, אימון בטבע או שפשוט להשתרע ולהנות מהנוף של הספא.

יום גיבוש או ערבי ספא עם ארוחת שף כשרה

בכדי להנות מ יום פינוקים או ערב פינוקים בלתי נשכח, ניתן להוסיף ארוחת כפר או ארוחה איטלקית בריאה ומענגת. המזון כאן כשר למהדרין והינו ברמה הגבוהה ביותר, הארוחה הינה ארוחת שף חלבית מדהימה!

ערב פעילות אתגרית בקיסריה

כיף בקיסריה עם חניה וגישה נוחה , נוף מהמם , חיבור ליסודות עם רוח מן הים. זמן של רוגע ושלווה מרוחק מהמהומה, אווירה המזמינה רגשי אחווה ומרץ.

סדנה שמותאמת לאופייה של הקבוצה

ההפעלות ממריצות, משמחות וממלאות את הצוות עובדים בכוחות רעננים. בתוספת לכך מתקיימות הפעלות והצגות כמו חשיבה חיובית , סדנה של בריאות , סדנת כף היד , סדנה של נסתרות המספרים , סדנת הצלחה ועוד. הבחירה מגוונת ונשמח להתאים את הסדנא המדויקת למזג צוות העובדים והאירוע הרצוי.

אטרקציות טיולי שטח ובילויים באזור

אפשר גם לשלב טיולים בסביבה שיתאימו לזמן ,לתקציב ולהעדפות אישיות. ישנם קרוב לפה טיולים רגליים בנחל אלכסנדר, סוסים לרכיבה, נסיעה ב ג'יפים לאורך הים או בחולות, ריינג'רים, מקום לדוג עם אזור לעשות "על האש", אזורים מיוחדים כמו פארק אוטופיה, יינות יקב כרמל, מסעדות שונות, בתי קפה ועוד…

האורחים מדווחים

"הניסיון החובק, הרמה הגבוהה, האירוח המקצועי והאישי גם יחד, והפוקוס על הפרטים המזעריים, נותנים חוויה טובה מאוד שנשארת עם הצוותים המתנסים לכל החיים כי הערב הזה, נחרט להם כיום מרתק ומעניין ".