קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט

עכשיו שעברנו את משוכת המילניום השני ובניית האתרים מתקדמת בצעדי ענק, כמעט כל איש עסקים מכיר בכך שנוכחות אונליין היא הכרחית. אין הרבה עסקים כעת שאין להם אתר אינטרנט. בונה אתרים ומקדם אתרים הם מקצועות חדשים שבאו לענות על דרישה עולה וגדלה ל נוכחות אינטרנטית ופרסום אונליין. גוגל זה מקום עצום ומכוח היותו לא מוחשי יתכן ששטחו אף גובר על השטח הפיזי שתופסים אלה שגולשים בו. והעובדה היא שגוגל הוא מנוע החיפוש באינטרנט העיקרי בו אנשים מחפשים דברים.

קידום אתרים בגוגל

יותר מ3,000,000,000 בקשות חיפוש מוזנות אל גוגל יום. זה שלוש מאות פעמים כל מי שחי בארץ וזה ענק, פשוט כביר. בלי הפסקה גולשים מחפשים דברים באינטרנט ברחבי תבל. יתכן ש בדיוק ברגע זה מטייל הנמצא בסין והמתכנן להגיע ל ארץ בעוד שבוע וחצי מעוניין בשירותי שירותי נדל"ן באזור הצפון; לך תדע, האמת היא שיתכן מאוד. תודות לתנועה התמידית של האינטרנט, כל המחפש ימצא את אשר הוא מחפש בתנאי אחד ויחיד: נוכחות. מי ששואף להימצא, מוכרח להיות ראשון בגוגל. גוגל הוא המנוע בה"א הידיעה ברשת כיום. רובינו סיימנו עם הכרכים העבים של דפי הזהב ואנחנו מחפשים במחשב ולא בין הניירות; רשת האינטרנט זה המאגר לקוחות העיקרי לעסקים רבים.

איך להוביל באינטרנט

בכיכר הומת אדם זה לא יהיה מספיק רק לצעוד קדימה ולקרוא במלוא החזה "הנני!" – צעקה כזו תיעלם בקהל. במארקט של מיליארדים רבים, קול יחיד זועק יבלע ב המולה רועשת ואף אם יתאמץ יותר חזק, עדיין לא ישמע. לבטח כבר הבנתם את כוונת המטאפורה. הכוונה כאן שבמקום להוציא את הנשמה בעבודה קשה עדיף שנעבוד חכם. בניית אתרים היא כישרון נרכש. אופטימיזציה ל אתרים בגוגל היא ידע שמצטבר מתוך נסיון ולימודים ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה לאורך שנים. אתם מכירים את אמרה "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם מקדם אתרים מקצועי.מומלץ לקחת בחשבון את כל אלו כאשר אתם רוצים להוביל בגוגל.

פרסום גוגל לוקאלי

עוד דבר שחשוב להתייחס אליו הוא התאמה ונכונות.להיות מס' 1 זה יפה אמנם להיות רלוונטי זה אלמנט ההצלחה האמיתית. מה היא רלוונטיות בהקשר לקידום בגוגל? בואו ניקח לדוגמא חברת עורכי דין שרוצה לפרסם ולשווק את העסקים שלה בגוגל; החברה ממוקמת באזור "א". ונגיד גם ש"א" מבוססת ליד הגבול הצפוני. לחברה הזאת לא באמת משתלם להגיע ל לקוחות עתידיים המתגוררים בעיר "ת" אשר מדרימה קילומטרים רבים מעיר "א". למה זה? מכיוון ש חוץ מהסיפוק שבידיעה שקבוצת עורכי דין הנ"ל נמצאת במקום הראשון באזור "ת", זה איננו מאוד רלוונטי, הרי אין הרבה סיכויים שאנשים הרבה אנשים יסעו לכאלה מרחקים בשביל שירותים שהם יכולים להשיג באזור המגורים שלהם. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל מקומי. מקדם אתרים מקצועי יודע ומבין כיצד ומדוע לעשות פרסום וקידום אתרים לרואי חשבון לפי מיקום ולא קידום כללי. עוזר כשחושבים על האינטרנט במושגים עירוניים. אכן כן, כבר ישנו דימוי כזה. טראפיק באינטרנט או כמו שאומרים בשפתנו אנו – תנועת הגולשים באינטרנט – הינה כמות תנועת הנוסעים בדרך ראשית. נהגים והולכי רגל אלה עומדים במעברי חציה, ברמזורים או בצמתים, נושאים עיניהם מעלה אל הנורות הבוהקות של השלטים הדיגיטליים ו… עוד פעם, קלטתם לאן הדימוי הזה לוקח אותנו.

קידום אתרים לרואי חשבון לוקאלי

וכעת הגענו לעניין של ויזואליזציה של הפרסום באינטרנט. תמונה אחת שווה אלף מילים כמו שכולנו מכירים. דוגמה טובה לכך היא פרסום בגוגל מאפס. אופציה זו הפכה למקובלת בזמן אחרון וזאת לא בלי סיבה טובה. זה מאפשר לגולשים לאתר את העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהעבודה זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמותה בשביל אנשים שתרים אחר בית עסק באזור המצאותם ולא מכירים את שמות הרחובות כמו נהג טאקסי ממוצע. לראות את הלוקיישן של בית העסק מהבהב לפני עיניך על מפת האינטרנט מזמן תחושה של קירבה פיסית, זה כאילו שאתה ממש ליד זה: הנה כאן הבית שבו סבתה חנה גרה ופה הצומת של הסנדוויץ' של יעקוב. זו הרגשת ה מוכרות וקירבה שגורמת ל חיבור ישיר ומעלה את הסיכוי לזימון לקוחות נכונים.