ליטוש קריסטלי לרצפה

ליטוש קריסטלי לרצפה עדיף לעשות באופן מקצועי. חברת ניקוי ספות TCLN מזהירה מליטוש באופן עצמאי ללא ניסיון ובפרט כאשר מדובר על ליטוש לרצפת קרמיקה ו/או גרניט פורצלן.

ליטוש קריסטלי לרצפה

ליטוש קריסטלי לרצפה
ליטוש קריסטלי למרצפות

לא פעם מבזבזים זמן אנרגיה וכסף על ליטוש שאינו מתאים לסוג המרצפה, כגון ליטוש קריסטל לרצפת פורצלן בזמן שסוג זה לא יתפוס עליה. כמובן שחשוב לציין כי יש משטחים כגון משטחים סינטטיים שלא ניתן לעשות עליהם ככל ליטוש מפני שיקרעו.

כאשר לא עושים תיאום נכון בין סוג הליטוש והחומרים לסוג הרצפה, זוהי למעשה עבודה מבוזבזת אך אפילו יכולה לגרום לנזק רב. על מנת לא לבזבז זמן וכסף בררו בטרם כל פעולה מה הדבר הנכון ביותר לעשות. רוב הסיכויים שבמידה ותנסו לעשות בעצמכם פעולת ליטוש תיגרמו לנזק רב, אחד הדברים החשובים הוא להתאים את סוג הדיסק הנדרש לרצפות שלך בשילוב עם המטרה שלך.

ליטוש קריסטל לרצפה

ליטוש קריסטל לרצפה  הוא תהליך שיכול לפגוע בקרמיקה ואף לפגום ולשרוט אותן. ליטוש והברקת רצפה מתאימה לדוגמה לקרמיקה יכולה לעשות עבודה מעולה ומדויקת. התוצאות לאחר ליטוש מקצועי הן מרשימות ויכולות לחולל שינוי עצום. בהשוואה לשיפוץ בתחום חידוש הרצפה, הן מבחינת עלות והן מבחינת זמן ובלגן, אין ספק כי ליטוש מרצפות הוא פתרון קל, זול ויעיל ומהיר בהרבה מכל שאר האפשרויות ביניהן החלפת ריצוף וכדומה.

ליטוש קריסטלי למרצפות

ליטוש קריסטלי לרצפת הבית
ליטוש קריסטל לרצפת בית

חשוב לוודא כי חברת הליטוש מבצעת את פעולת הליטוש כראוי. לפי חברת ליטוש ברקת יש לשים לב לכל פרט במרצפות על מנת לבצע עבודה טובה ויסודית. ככול והעבודה תעשה ביסודיות לאורך כל השלבים כך האפקט יישאר לאורך שנים. תהליך ליטוש איכותי ייקח כמה שעות ולעתים ייבוש לאחר כמה ימים, בהתאם לסוג ומצב הרצפה. למרות זמן זה עדיין מדובר על תקופת זמן זעומה לעומת האלטרנטיבות לחידוש המרצפות.

שיטה שנקראת שיטת השכבות היא השיטה שלרוב משתמשים בה והשימוש בה היינו באמצעות סדרת חומרים וביניהם קריסטל מירוק שנעשה כאשר הרצפות יבשות לחלוטין. בשלב ההתחלתי נחבר דיסק מתאים וצמר פלדה שסוגו יבחר לפי מצב ואופי הרצפה. על ידי החיכוך של הפלדה עם המרצפות ניתן יהיה להחדיר את החומרים ותוך תנועה מעגלית להחליק את הרצפה ואת הפגמים, כמו גם השריטות במידה ויש.

חשוב לזכור שמעבר להברקה וצחצוח מדובר על פעולת חידוש ויישור בעלת אפקט המאפשר נראות של אחדות הרצפה. מראה הליטוש מקנה יוקרה וניקיון ויש לכל אחד את האפשרות לבחור את הגימור המתאים לו, גימור מט, גימור מבריק. ליטוש מסוג זה על רצפה מתאימה ישנה ויאיר את פני חלל החדר כולו.

בשלב השני נתרכז במטרה של סתימת החורים הקטנים והסדקים ברצפה במידה ויש. הנקבוביות גם כן צריכות להתמלא, נקבוביות אלו לא נראות לעין וגורמות למצב בו הרצפה אינה לגמרי חלקה ואם לא יעשה השלב השני היא תישאר מעט מחוספסת. אומנם לא מרגישים את החספוס אך בעקבות חספוס זה תוצאות הליטוש לא יהיו אחידות. ישנה חשיבות לדאוג שהרצפה תהיה מאוזנת וחלקה מפני שזהו חלק עיקרי במראה הרצפה

לסיכומו של עניין

ליטוש קריסטל לרצפה
ליטוש קריסטלי לרצפה

מחירי הליטוש משתנים בהתאם לסוג הליטוש, לגודל הדירה, למצב הרצפה והחומרים הנדרשים לשיקומה בשילוב עם מטרת המזמין וזמן העבודה הנדרש. ישנם דרכים להוזיל עלויות וניתן ליצור חבילת ניקיון וליטוש לפי תקציב. חשוב לזכור ובפרט כאשר מדובר על בית בו חיים אנשים מבוגרים לבצע מניעת החלקה על ידי החדרת חומר ייעודי לכך. מטרתנו שהרצפה תהיה חלקה אך לא מחליקה מסיבות בטיחות ברורות

שימו לב שהחברה שאתם בוחרים מומלצת ונגישה. חשוב לקחת חברה המספקת שירותים בכל רחבי הארץ כי כך אין צורך להמתין זמן רב עד שיוכלו להגיע אליכם ולעתים ניתן לקבל מענה מידי בלי הצורך להמתין כלל, חשוב לציין הזמנה את הדחיפות של מצבכם במידה והוא אכן דחוף לכם לתאריך מסוים. אנו מובילים בתחום חברת ליטוש קריסטלי למרצפות כבר שנים. אנו בעלי הניסיון הנדרש להתמודד עם כל סוג רצפה ויכולים לייעץ לכם בכל שלב בדרך. כאשר לוקחים ליטוש איכותי הוא יחזיק לאורך זמן ואנו מאמינים כי זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע אל החידוש אליו אתם מייחלים.

ליטוש קריסטלי לרצפה | ליטוש קריסטל לרצפה | ליטוש קריסטלי למרצפות